Rainy day

    Datum: 2013-08-18 Klockan: 18:22:42
Hej hej! Har varit ganska dåligt väder idag faktiskt, fast jag tycker att det är ganska mysigt ändå. Har varit hemma själv hela dagen så har bara tagit det lugnt och haft en "me-dag". Ganska välbehövligt att ha ibland faktiskt. Tänkte ha det lite halvt imorgon också, sista dagen av sommarlovet. Ugh har värsta skolångesten blandat med en liten gnutta tagg & nyfikenhet. Hoppas verkligen att allt löser sig detta år, att allt bara klaffar. Aja, får komma dit i alla fall och se hur det känns! Så uppdateringen här på bloggen kanske sjunker lite pga skolan, men vi får se helt enkelt! Sitter just nu och lyssnar på lite musik och redigerar bilder. Har målat naglarna idag också och fixat lite med starta skolan-outfiten haha. Jag har typ läst ut alla böcker som jag har minst 2 gånger så måste verkligen införskaffa mig några nya. Har ju presentkort så får bara se till att åka iväg till närmsta bokhandel hehe. Hoppas att ni har haft en bra dag även fast det regnat! Puss
 

Kommentarer
Emelie Johansson

Gud vilka fina bilder och härlig blogg! :)

Svar: Åh tack detsamma! :)
Rebecka

2013-08-19 @ 20:19:36
URL: http://emeliiejohanssons.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?