Seg vecka

    Datum: 2013-08-12 Klockan: 19:14:45
Fyra bilder från veckan som gått
 
Hej hej! Har precis duschat efter att ha varit iväg till rehab-gymmet ett tag. Är så jäkla trött av någon anledning, sommarens äventyr kanske hinner ifatt en när skolan börjar haha ;) Jag har dock inte gjort så mycket denna vecka, eller asså den som var innan. Tänker inte på att det är måndag idag hehe. I alla fall, har mest varit hemma och tagit det lugnt. Kollat på film och sådär. Imorgon kommer resultaten från IGCSE-proven jag tog i början av sommaren ut, kommer ni ihåg dom? Är så jäkla bajsnervös så det finns inte, men det värsta är att vi (jag och Alicia) inte får reda på det imorrn (troligtvis), för vi har ingen inloggning som man behöver. Hoppas att vår lärare är snel och lägger ut dom på schoolsoft eller mejlar dom eller nåt haha. På onsdag har jag först rehab-tid, sista gångeeen whoop!! och efter det ska jag till IKEA för att köpa det sista till mitt rum. Gaah är fett taggad, kommer bli så snyggt! Lägger såklart ut bilder när det är klart. Ska äta nu, puss!
 

Kommentarer
Julia

Vilken fin design! Har du gjort den själv, och gör du till andra haha? :)

Kolla gärna in min nya blogg!

Svar: Tack! Japp, ibland när jag har tid :) Intresserad? Visst! Kram
Rebecka

2013-08-13 @ 19:54:17
URL: http://juliakrullis.blogg.se

hedvigjonsson -

åh superfin design du har! kram

Svar: Tack detsamma! Kram
Rebecka

2013-08-14 @ 13:27:44
URL: http://heedvigjonsson.blogg.se

Julia

sv: Ja jag är intresserad av en bloggdesign!! :D

Svar: sv: Okej! Skicka ett mejl till [email protected] med din idé om hur din blogg ska se ut så får vi se om jag kan fixa det! :) All info om meny, header, inlägg osv. Skicka gärna med länkar till sidor som du tycker har fina designer så jag vet ungefär hur du menar :) Kram!
Rebecka

2013-08-14 @ 21:33:16
URL: http://juliakrullis.blogg.se

Julia

Sv: okej! Jag gör det snart :)

Svar: Okej!
Rebecka

2013-08-15 @ 11:15:26
URL: http://juliakrullis.blogg.se/


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?