Mitt rum

    Datum: 2013-02-26 Klockan: 22:00:00
Hej! Här är två bilder från mitt nystädade rum. Har äntligen fått ut en massa skräp som stått i hörn och vrår där inne sen innan julen haha. Slängde bort ett svart bord också som egentligen bara tog plats och passade inte ens in. Är jättenöjd över mitt rum, älskar det verkligen. Älskar att vara där och sover hur gott som helst, och det är väl hur det egentligen ska kännas att vara i sitt rum? :) Bäddade nytt och vek in alla kläder jag slängt på bänken nedanför fönstret under en veckas tid, så nu är det rent och fräscht! Ska lägga upp en bild från en mini-photoshoot jag hade bara för att. Typ. Men vi hörs! Puss

Kommentarer
Isabelle

Gud vad fint! Det ser ut precis som ett rum de skulle kunna tänkas ha i en Amerikansk high-school serie. Typ Hannah Montana eller nåt <3

Svar: Ååh tack! Haha aa kanske det, jag är helt kär i det! ;) ;D <3
Rebecka

2013-02-27 @ 10:59:19

Julia A

Heeej nu blir det helt töntiga frågor här men jag ska inom en snar framtid byta rum och ska renovera om det rummet helt med nya möbler och allt, därför måste jag bara få fråga vart skrivbordet är köpt och vilken bredd du har på sängen? Kan nämligen inte bestämma mig ifall jag ska ha 120 eller 160 men din såg ju perfekt ut! Du har ju ett grymt snyggt rum! Tack för mig, kramar!

Svar: Haha det är lugnt! Jag är skyldig dig en så fråga på ;) Vad kul! Älskar att inreda osv och göra det till sitt eget liksom. Skrivbordet är från Jysk, köpte det förra året någon gång men det kanske finns kvar! Annars finns det en massa liknande om man googlar runt lite :) Min säng är en 120, och den känns helt perfekt. Inte för liten, inte för stor. Dessutom hamnar den precis i mitten och ja, fixar till hela rummet! Tack så jättemycket, det värmer! Ha en fin kväll, kram!
Rebecka

2013-02-27 @ 20:07:43
URL: http://juliaarmskogh.blogg.se

Sara

Tja! Visst är vårvädret fint? :) Riktigt avundsjuk på ditt rum!!!!!!
Tycker du att du är bra på reklammusik? Då borde du kika in på min tävling på min blogg! Klicka på länken för mer info:
http://sknn.blogg.se/2013/february/tavling-vinn-en-lankning.html#comment

Lycka till!

Svar: Hej! Jovisst är det! Gosh vad man har saknat solen. Haha taack! Åh låter spännande, det ska jag definitivt göra. Intressant med en tävling som inte handlar om att gilla en massa sidor på facebook för bloggarens egen vinst! Kram
Rebecka

2013-02-27 @ 21:16:43
URL: http://sknn.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?