2013 jar of memories

    Datum: 2013-01-12 Klockan: 14:48:00
Blev inspirerad av tinkerbella att göra en burk för alla roliga minnen/händelser som sker i år. Ska bli jättespännande sen i slutet av året att ta ut alla lappar och komma ihåg alla glada och roliga minnen! Lätt att man glömmer bort annars. Sen kan man lägga i nån snäcka eller blomma osv som påminner om något bra. Jag rekommenderar verkligen det här pysslet! Det är roligt att göra den personlig och sen lägga in små guldklimpar som får en att må bra! Puss

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?