Före och efter

    Datum: 2013-01-13 Klockan: 13:24:00
Tänkte göra ett litet "före och efter"-inlägg bara för att jag nyss lärt mig redigera ögon ;) Haha nejmen också för att jag kom på att jag inte haft nån frågestund eller någonting för er läsare! Kan vara för att det är så pinsamt om man inte får några kommentarer, och nu när det inte funkar att skicka kommentarer på andras bloggar för att få dom att gå till ens egen, vågar jag ännu mindre. Men det verkar ju vara några som läser min blogg i alla fall, så jag kanske drar igång någon slags frågestund! Antingen det eller önskerubrik som alla verkar köra med - Vad tycker ni? Frågestund vs Önskerubrik? Jättetacksam för svar! Puss

Kommentarer
Maya

Frågestund

Svar: Okej! :D Tack!
Rebecka

2013-01-13 @ 17:29:12

Alicia

NU såg jag ögat :D Skitfint! :)

Svar: Haha taack! Men vad tycker du - önskerubrik/frågestund? :S ♥ KRAM
Rebecka

2013-01-14 @ 18:49:03
URL: http://bubblebath.blogg.se

Alicia

Ärligt talat vet jag inte vad önskerubrik är för något, och om du hade frågestund skulle jag inte komma på någonting att fråga. Vet redan allt jag vill veta om dig ju :P

Svar: Haha asså önskerubrik är där du skriver en rubrik i kommentarerna och sen gör jag ett inlägg som liksom matchar. Asså typ om du skriver "Det här är mitt rum" lägger jag ju ut bilder/video om hur mitt rum ser ut. Eller "Vad finns i min väska?" så får man ju se vad som finns i min väska... liksom ;) Haha inte allt.... ;) nej skämta men aa! ♥
Rebecka

2013-01-15 @ 16:34:49
URL: http://bubblebath.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?