Julklappar

    Datum: 2013-01-03 Klockan: 19:32:00
Här är då de flesta av mina julklappar, fick ett presentkort på spa av Karin och en låda med penslar mm. till att måla om mitt rum med också, men dom är kvar hos pappa :)
♥JORDGLOB
♥iPhone-hållare till armen när man är ute och springer
♥Pengar
♥Presentkort på Akademibokhandeln och biokort
♥Taylor Swifts nya parfym "Wonderstruck" (fick ett litet kit med handkräm, liten parfym flaska och en stor parfymflaska)
♥Touch gloves
♥Nagellack som lyser i mörkret :D
♥Jättefint kamerahalsband
 
Pengarna ska jag använda till att köpa mig nya jeans, mina svarta har hål i sig och mina mörkblåa jeans är för små. Har inte skrivit sen nyår, men det har varit lite segt för mig dom senaste dagarna.Typ sovit mest haha ;) Hade världens bästa nyår med tjejerna i alla fall, nästa år ska det bli storslaget och ännu bättre! Först åt vi tacos och pratade om allt och inget fram till klockan var ungefär kvart i tolv. Då gick vi ut för att fira in 2013! Vi firade tolvslaget ute på ett fält nära där jag bor och vi hade med oss en stor Pommac och tre glas. Efter ungefär tio minuter gick vi in igen och la ut madrasser och kuddar på golvet och somnade framför nån film runt fyra! Som sagt, väldigt lyckat! Imorgon ska jag in till stan med mamma och Joel för att shoppa (inte så mycket shopping för min del, är pank haha...) och sen i helgen ska jag skriva på min engelska och träffa Pallavi! Läste ut en av de roligaste böckerna jag läst på länge igår, den heter "Mina Hemligheter" eller originaltiteln på engelska är "Can You Keep A Secret?" och är skriven av Sophie Kensella. Rekommenderas verkligen! Ska strax äta nu så vi hörs imorrn kanske, puss!

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?