So tell me I'm strong

    Datum: 2013-01-18 Klockan: 19:51:00
 
Tänkte lägga upp lite fina instagrambilder från de senaste dagarna. Har varit en ovanligt lång vecka, vet inte varför. Hur som helst! Bilden till vänster är ett foto på min älskade jordglob och nytt litterärt godis. Beställde två böcker på engelska som jag lade märke till när jag praoade på bokhandeln inne i stan. Så nu har jag lite att läsa igen! Båda är på engelska :) Bilden till höger tog jag idag påväg till bussen. Stannade upp mitt i min pingvingång på den ishala marken och tog kort på den orange glittrande snön! Fotografen inom mig var tvungen ;)
 
Den vänstra bilden är från när jag var hemma sjuk i tisdags. Hade en jobbigt intensiv huvudvärk och smått feber. Mådde ganska dåligt psykiskt också så stannade hemma. Tittade på några filmer och vilade mest. Till höger är en bild på mig och världens finaste Pallavi ♥ Vi åkte en sväng till vällingby för att leta efter jeans och skor och lite annat roligt! Tog en vilopaus på donken från kylan ;) PUSS!

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?