Trevligt trevligt

    Datum: 2013-01-27 Klockan: 20:09:00
Hej hej! Lite random bild sådär på världens sötaste katt, men har inte varit ute och gjort nåt på flera dagar så har nästan inga bilder att visa. Har ju några från när jag var hos Emelie men har inte orkat redigera haha ;) I onsdags på idrotten så felade min knäskål och hoppade nästan ur led, så jag har gått runt med kryckor och ett ordentligt svullet knä sen dess. Jag har varit hos läkare och han sa att jag ska gå på en slags rehab för knät. Göra övningar för att stärka upp musklerna runt om, inget jätteallvarligt. Det som är sämst är att jag har winter sports day på fredag med flera roliga personer så det skulle kännas skit att missa det. Denna vecka som kommer hur som helst är väldigt fullspäckad. Då jag var hemma torsdag & fredag missade jag när vi fick alla nya läxor, så det måste jag ta igen nu i veckan som kommer. Dessutom har vi svenska förhör och en science poster som är due denna vecka.Men det klarar jag! Nu ska jag göra lite te och kolla på någon rolig serie. Ni får ha en bra söndagskväll! Puss ♥

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?