Lalalala sommarlov

    Datum: 2013-06-10 Klockan: 18:08:00
Hej hej! Har inte så mycket att skriva men tänkte bara uppdatera lite. Måste packa ur min resväska för har precis bytt till mamma, men det är så tråkigt så försöker skjuta upp det haha ;) Idag har det ju ösregnat, i alla fall här i Stockholm, så jag har mest varit inne. Drog till gymmet vid halv tre ungefär och körde i en timme, åkte sedan hem och packade och åt en sen lunch och sen åkte jag hem till mamma! Imorgon händer det dock lite mer, ska till min kära broders studentutsläpp på förmiddagen, är så avis! Vill också sluta skolan! Jaja kämpar på i några år till haha. Annars är det lite hektiskt over all denna vecka, onsdag är egentligen den enda lugna dagen. På torsdagen har Joel studentmottagning, på fredagen ska jag träffa Pallavi för att fira min födelsedag i förskott då hon åker till Indien typ dagen efter och är borta i några veckor :( På lördagen fyller jag åår, så då hade Emelie och Thea inplanerat nån överraskning så det ska bli najs, sen på söndagen ska jag träffa Alicia för att fira min födelsedag i efterskott. Men det känns skönt att ha saker inplanerade för en gångs skull, känner mig fett rastlös annars. Jaa jag vet att jag klagar när jag har för mycket haha och längtar efter ledigt men men! Ska ta och packa ur min resväska nu, hörs imorrn kanske! Puss

Kommentarer
J U L I A - fotoblogg

Jätte fin blogg :)

Svar: Tack detsamma! :)
Rebecka

2013-06-11 @ 15:19:26
URL: http://halfmoon.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?