VI VANN!

    Datum: 2013-03-28 Klockan: 15:24:57
VI VAANN! Kan ni fatta? Asså vi är bäst i Sverige på historia! Det är helt sjukt, har fortfarande inte sjunkit in ännu. Kanske låter fett nördigt men det kändes sååå bra att vinna. Ni anar inte! Kan skriva hur mycket som helst om hur det var, hur det gick till osv men jag har pratat om det hela dan i skolan så skippar det ;) Är det nåt ni vill veta är det bara att skicka en kommentar! En kort summering i alla fall: vi vann med 35-32, fick denna urtjusiga pokalen här uppe till skolans megastora pokalskåp uppe vid administrationen, och sen fick vi även varsin guldmedalj. Av vår skola fick vi varsin illblå skoltröja också haha ;) Kanske inte nåt jag använder till vardags direkt! Men mysig var den så ska ha den som myströja här hemma. Idag på svenskan kom min SO-lärare in och gav mig ett diplom, en bok om antikens historia och en film och Sveriges historia haha, oerhört intressanta priser... ;) Men jag är bara så stolt så bara det räcker egentligen! Alla andra i gruppen fick såklart samma men vi går i olika klasser. Det var en ganska bra dag idag annars också. Solen lös och det var varmt! Åkte hem till Malva en kort sväng efter skolan och tog lite "mellis" typ. Var tvungen att dra lite tidigare och nu sitter jag här! Ska leta upp en bra plats för mitt diplom och min medalj. Puss!

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?