1:a maj

    Datum: 2013-05-01 Klockan: 20:45:25
Helloo vänner! Är helt slut efter igår, sjukt trött verkligen. Hade dock en jättetrevlig valborg förutom att jag lyckades spräcka heela skärmen på telefonen när jag sprang till bussen haha. Asså det är verkligen hela skärmen, ser knappt vad jag gör eller skriver på den. I alla fall, hade först halvdag i skolan till halv ett ungefär, sen drog jag hem och kollade på några serier och bytte sedan om och åkte hem till Malva. Det var en massa trevligt folk där och vi åt middag lite innan jag och tjejerna drog till brasan. Funderade på att stanna kvar till fyrverkerierna men brasan var typ död och det var skitkallt så vi åkte hem igen. Åt lite efterrätt och pratade med alla innan jag och Malva åkte hem till mig. Köpte lite chips & dip, choklad och mango mm på vägen och typ tjockade oss framför några filmer innan vi somnade!  På morgonen fick vi frukost på "sängen" (vi låg på min madrass på golvet i vardagsrummet) vilket var väldigt trevligt! Hon åkte hem runt halv två sen och jag stack upp till pappa för att plugga lite matte. Var där i nån timme och sen åkte jag hem igen! Och nu sitter jag här.
 
Har haft en sjukt bra valborg, jag vet inte vad det är men det är en av mina favorithögtider. Efter min födelsedag of course haha ;) Nejmen, ska plugga lite musik eller vad man nu gör, har teoriprov imorrn på olika termer & ord typ. Men det går nog bra! Imorgon efter skolan ska jag rehaba och sen plugga lite matte med pappa igen. Känner att jag vill vara BRA förberedd inför provet, har endast känt så typ en gång. Ska öppna musikpapprerna nu och köra hårt i en timme och sen kanske ta ett bad och gå och lägga mig. Längtar efter att få sova haha, puss! 

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?