Shopping

    Datum: 2013-05-04 Klockan: 21:25:00
Jättefula bilder and so on, men men! Detta fick jag med mig hem idag från en heldag inne i stan med finaste Pallavi. Letade efter en sjukt snygg väska som jag sett på H&M's hemsida, men dom har troligtivs inte den i affärerna då den inte fanns NÅGONSTANS av alla de 14 butiker vi gick in i haha. Kollade även efter ett silikonskal till fånen, vilket var svårare att hitta än jag trodde. Hittade ett i Vällingby först, men efter att jag öppnat förpackningen såg jag att det stod "För iPhone 5" haha så faaail så var tvungen att gå tillbaka med det #shitvapin. Efter det åkte vi in till stan och hittade ett annat, jättefint vitt silikonskal för iPhone 4 för halva priset av det första, vilket var najs. Köpte nya löparkläder också nu till sommaren, mina tights var helt muppade och obekväma och jag hade inget träningslinne så det fick det bli. Är helt kääär i klänningen här ovan, såå mycket snyggare i verkligheten och god jag ser riktgt snygggg ut. Ska användas flitigt i sommar med converse/klack och fina smycken! Kom även på att man kunde göra en skitsnygg topp utav den, vilket var en bonus. Funderar på att beställa väskan från H&M's hemsida för blev verkligen kär i den. Aja, imorrn ska jag bara ta det lugnt & plugga (personligt plugg, så alla i min klass som läser kan vara lugna). Vi hörs då! Puss

Kommentarer
jessikaa - FOTO

så fina kläder! är tittat massor på klänningen.. men de känns lite riktigt bra.. :(

Svar: Tack! Jaa den är ju så oerhört snygg, dock kanske lite "vågad" eller vad man nu säger haha ;) Vad är dina funderingar? Kanske kan hjälpa till :) Ha en fin dag!
Rebecka

2013-05-05 @ 09:01:56
URL: http://pphotographer.blogg.se

jessikaaa - FOTO

är ingen jätte "klänningsmänniska", använder det bara vid typ fester o födelsedagar och då känns det lite tråkigt med svart.. men jag har länge velat haft "den perfekta" svarta klänningen, så javeteinte.. haha ;)

Svar: Har inte varit det heller förut, men i år har jag börjat bli det faktiskt! ;) Jaa asså "the little black dress" är ju definitivt ett måste för varje tjej ;) Lycka till med att hitta en fin klänning, hoppas att du hittar nån som du gillar :)kram
Rebecka

2013-05-05 @ 16:20:25
URL: http://pphotographer.blogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?