There's someone I've been missing

    Datum: 2013-05-26 Klockan: 17:45:00
Hej hej! Här ovan är två bilder från min söndag. Tittade på en film som heter "Älska mig" och den är så... jag vet inte hur jag ska förklara. Grät som en jag vet inte vad, det var jättejobbigt haha... Så nu är jag helt utmattad. Sitter ute på balkongen med en filt och bara andas in den friska luften som blir när det regnar. Dessutom älskar jag ljudet, har alltid gjort. Speciellt om man ligger under täcket i sin säng och bara är. Lyssnar på musik också och just nu känner jag mig så tömd. Fyfan vad jag har slitit hela året. Jag har mått så fruktansvärt pissdåligt och så oerhört saligtlyckligt-bra. Det finns aldrig någonting mittemellan, det försvinner in i prestationsångesten, plugget och stressen. Men nu den här helgen, den första utan plugg sedan början av sjuan, vill jag skratta, gråta, sova, kräkas, springa. Jag vet inte vad det är som händer för det är bara åttan, det är bara ett vanligt skolår till, men ändå så vet jag att det inte är så. Blev lite tankeflöde i det här inlägget också, vet inte vart det kom ifrån. Vet bara att jag vill skriva men vet inte vad. Sitter på den plats som ger mig mest inspiration och jag har inget att skriva. Får hoppas att den kommer någongång under sommaren för det var länge sedan jag skrev. Ska inte göra något annat idag, bara mysa med min fina katt som är så gosig så jag vet inte vart jag ska ta vägen och kontemplera haha. Nejmen aa. Imorrn efter skolan ska jag troligtvis följa med Malva och kolla på skor till skolavslutningen, annars har jag inget inplanerat på fritiden denna vecka! Vi hörs imorrn i alla fall, puss

Kommentarer
Isabelle

Nawwww!!!! Din katt är såååååå söt! :)

Svar: Haha visst är hoon? :D Och tack :* <3
Rebecka

2013-05-29 @ 16:01:30


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?