Åsum dag

    Datum: 2013-11-12 Klockan: 22:44:21
Heej! Tänkte bara uppdatera lite snabbt innan jag ska fixa mig i ordning för sängen. Börjar 08.30 så måste gå upp vid typ kvart i sju. Hur som helst! Idag har varit en gryym dag verkligen. Har skrattat & pratat typ hela tiden, så himla härligt! Älskar sådana här dagar, kan leva på dom i flera veckor efteråt. Efter skolan hade jag ju även det där SO-förhöret och det gick jättebra. Fick även veta mitt slutbetyg i samhällskunskap, och jag går ut med högsta! Happyy. Är lite flummig jag vet haha så bara försök att bortse från det. Har suttit och pluggat science de senaste två timmarna och försökt svara på alla frågor på study guiden men det är så många så får göra de jag har kvar på rasten imorgon. Börjar dagen med en presentation från några som kommer från IES Gymnasiet på Södermalm så missar idrott. Älskar idrott men det är skönt att slippa fixa sig i skolan lite hastigt efter att man blivit helt svettig och allt haha. Aja, hörs mer sen! Puss
 

Kommentarer
,

Nice outfit :-D

Svar: Taack! :D
Rebecka

2013-11-13 @ 20:08:35


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?