Rio de Janeiro

    Datum: 2013-10-22 Klockan: 22:34:14
Heej! Är helt slut haha. Imorse gick vi upp tidigt och drog till flygplatsen för att flyga vidare till Rio! Åh hela staden är så fin och sockertoppen är så mycket större än vad man tror. Och vårt hotell är perfeekt. Lyxigt och med en takterass med pool och solstolar. Dessutom är gymmet precis bredvid, och alltså då också på toppen av hotellet som är 18 våningar, så när man springer har man utsikt över större delar av Rio och Copacabana! Hur najs är inte det? Vi landade runt lunchtid och tog taxi till hotellet, sen har vi spenderat resten av dagen på takterassen. Är ganska röd hehe men när det lägger sig har jag fått en ordentlig bränna bara från idag! Imorrn ska vi till sockertoppen och Jesus-statyn, sen åka lite linbana hehe ;) Nu ska vi strax ut och käka middag så vi hörs imorrn! Puss





Kommentarer
Felicias mode

Ååh så härligt det ser ut!! :)

Svar: Jaa det var det verkligen! Saknar det redan haha! :P
Rebecka

2013-10-28 @ 10:17:11
URL: http://feliciahblogg.webblogg.se


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?