Bra dag

    Datum: 2013-09-25 Klockan: 16:47:57
Heej! Sitter just nu och väntar på att en film ska ladda innan jag går och lägger mig i soffan och stannar där för resten av kvällen haha. Har lite läxor att göra men tänkte ta itu med de senare. Idag har faktiskt varit en ganska bra dag! Lektionerna har varit lite sega (förutom den som jag höll i haha) men har umgåtts med schysst folk eller vad man kallar det lol. Engelskan drog över lite på lunchen för min, Alicias och Theas del så vi gick till en mack i närheten av skolan och köpte toasts. Var sviinkallt ute verkligen! Efter skolan drog jag till tandregleringen och omgg det är inte långt kvar nu! Är så jäkla trött på tandställningen så ni anar intee, skriver mer om det sen. Imorgon händer det inget särskilt, inte på fredag heller direkt. Men maten är snart klar och filmen laddade precis klart, så vi hörs när vi hörs! Puss
 
 

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?