Inspiration till det nya rummet

    Datum: 2014-08-17 Klockan: 19:17:00
I november så flyttar mamma till Sundbyberg, vilket innebär att även jag gör det, och detta innebär även att jag får ett nytt rum att inreda! Jag älskar verkligen att designa och fixa i ordning rum, finns oändliga möjligheter varje gång. Som tur är kommer väggarna vara vita när vi flyttar in då det är alldeles nybyggt, så det är som en blank canvas att börja rita på. Det jag har tänkt mig till det nya rummet är toner i beige, koppar, grönt och någon hjälp-färg (t.ex. lila som på bilden). Sedan älskar jag verkligen idéen att ha tavlor i olika storlekar och utseende på väggen och göra konst av det. Jag har även fallit för pikerade huvudgavlar så det vill jag definitivt ha till min säng. Har ju sängram nu, men det känns som att en säng med istället kanske en sängkappa och mjuk gavel ger rummet ett softare intryck. Vill även ha en stor fluffig matta för att göra allt enhetligt. Får se senare om beige eller vit passar bäst! Huvudtanken är i alla fall lugna färger, men även kontraster och några mönster/detaljer som gör rummet intressant och personligt. Längtar tills jag kan börja inreda! ;)

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?