21.03.14

    Datum: 2014-03-21 Klockan: 20:49:00
Heej! Så grymt skönt att det är helg. Det har varit en ganska jobbig vecka, börjat tidigt varje dag och haft två nationella så har varit lite upptagen, därför har uppdateringen inte varit den bästa. Nu är i alla fall alla svenska nationella avklarade så det känns skönt. Kändes bra på alla delprov så kan bara hoppas på det bästa nu. Nästa vecka börjar nationellaproven i engelska, men är inte nervös alls inför det ärligt talat. Vi fick se några gamla nationellaprov från jättelängesen och det var jättelätta frågor. Får bara se upp så att man inte tar allt för givet och gör en massa slarvfel. Hur som helst! Idag efter skolan åkte jag och Emelie och fikade och pluggade lite SO. Vi har historieprov på torsdag nästa vecka och det är så jäkla mycket vi måste kunna. Måste lära mig lite mer om händelseförloppet och årtal för viktiga händelser, lyckas alltid blanda ihop allt. Imorgon ska jag troligtvis gå på bio med Alicia och se Saving Mr Banks. Har redan sett den då den släpptes tidigare i USA men den är så himla underbar så vill gärna se den igen. Annars ska jag mest plugga den här helgen, nästa vecka och några veckor framåt kommer jag ha ganska mycket att göra. Nu ska jag sätta på en film och njuta av resten av fredagskvällen! Puss

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?