Stockholm

    Datum: 2014-03-08 Klockan: 19:32:00
En fin bild från dagen

Hej hej! Hoppas att eran lördag har varit bra! Själv har jag haft en grym dag med Emelie inne i stan. Vi har provat lite balklänningar, lunchat och shoppat, jättetrevligt verkligen. Framåt eftermiddagen promenerade vi även runt i de lite avlägsnare kvarteren i innerstan och det var så himla fridfullt och fint där. Vi båda blev helt kära haha, det var som att gå in i en helt annan del av Stockholm verkligen. Blev nog lite nyförälskad i staden igen ändå ;) Vädret idag var ju helt gudomligt underbart, njöt av varenda sekund som solen var uppe. Provade en jättefin balklänning också som sagt, men är inte helt 100 på om det blir den. Ska åka tillbaka imorgon så får se om jag kan lyckas dra med mig Pallavi haha. Annars tänkte jag åka iväg och simma antingen på eftermiddagen eller förmiddagen imorgon, var ett tag sedan jag gjorde det. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och kanske kolla på någon film, behöver städa lite i rummet också. Hur som helst, hoppas att ni har en fortsatt bra lördag! Puss
 

Kommentarer
Ulrika

G år också i nian o försöker hitta balklänning så undrar var hittar du dom? Har kollat runt mycket men hittar ingen bra affär. Kram Ulrika

Svar: Finns en jättebra affär mellan Monki och Topshop inne i stan vid Hötorget, Scala heter den. Den ligger lite halvt gömd men det finns en stor skylt ovanför dörrarna så det är svårt att missa när du väl är där! Hoppas du hittar en fin balklänning :) Kram
Rebecka

2014-03-09 @ 10:13:11


    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?