Underbart väder

    Datum: 2014-03-07 Klockan: 20:25:05
Hej! Hoppas att ni har haft/har en grym fredag. Min fredag har än så länge varit riktigt bra förutom mattelektionen där allt bara kändes sämst. Dock har jag pratat igenom det med läraren och har världens underbaraste vänner som får mig på bäst humör igen, så är back to normal! Kan inte sluta prata om vädret haha, typical svenne, men älskar verkligen våren. Blir helt tokig av lycka när solen börjar titta fram, det är ljust ute när man vaknar och när man går och lägger sig, man kan ha på sig converse igen mm. Listan kan göras lång! Annars så var det en standard skoldag som sagt. Sitter just nu och kollar på Mamma Mia!, riktig feel good-film. Älskar Grekland, vill åka tillbaka dit igen snart. Blir alltid så himla inspirerad av den filmen haha, kommer ihåg när jag hade en grekisk blus och massa turkosa armband osv efter att jag sett den första gången. Glad blir man i alla fall! Nu ska jag kolla vidare lite och höra med Pallavi om hon vill gå en promenad med mig. Puss!

Kommentarer

    LÄS DETTA INNAN DU KOMMENTERAR!

    FOTON
    - Stort © på alla bilder.
    - Alla foton har jag tagit, om inget annat sägs i inlägget.

    ÖVRIGT
    - Inga elaka kommentarer! Dom raderas direkt.
    - Var snälla mot varandra.
    - Var snäll och skriv in namn tack!
    - Jag har inget emot bloglovin byten! :)
    - Om din åsikt är på något vis elak, håll den för dig själv.

    Leave a foot print!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig

Hotmail (bara jag som ser den):

Blogg/Hemsida:

Lätta ditt hjärta!:

Trackback


Rebecka, 16, Stockholm
Är en glad & målmedveten tjej som älskar att skriva, shoppa, resa och umgås med vänner. Drömmer om att en dag få jobba som skribent och ha en lägenhet i New York!

I denna blogg kommer ni få läsa om min vardag & mina tankar, musiktips och shopping. Hoppas att ni stannar!

- Läs mer om mig Här.


Kontakt: [email protected]

Tillbaka till startsidan?